Saturday, November 1, 2008

ACARA2 YANG DIADAKAN PADA MALAM PENUTUP RAYA

Acara2 ini tidak tersusun rapi gambarnya ah sorry masalah teknikal. Gambar yang diatas adalah acara yang diadakan oleh keluarga Amit yang diketuai oleh Rozaidin, isteri dan adik2. Dalam acara ini keluarga mesti meneka berapa ekor ikan yang ada dalam rumah amit (ikan hidup yang dalam tangki aquarium) siapa menjawab dengan tepat mendapat hadiah.




Acara meneka nama kuih atau biskut ini juaga diadakan oleh keluarga amit dan siapa yang terdekat meneka akan mendapat hadiah yang telah disediakan. Acara Keluarga Hj Md Jaafar adalah meneka nama, umur, hari jadi anak2 Asai (Hj Jaafar) hadiah nya jua telah disediakan.Dan ada jua meneka brapa guli dalam botol.



Ini adalah pemenang bagi acara menutup mata dan melukis siapa paling lawa mendapat hadiah disediakan oleh bubasar dan budamit . Hehehehe budak ini manang maklum lawannya bungsu kahar yang kana 'sabotage' pen nya nda bedakwat hahaha kejam. Congratulation Rozaimi. Sila perhatikan lukisan tersebut dengan teliti.





Sambutan Hari Ulangtahun perkahwinan yang ke 50 Tahun Pg Hj Yusof dan isteri Hjh Noriah. wahhhhh 50 tahun bersama....anak2, cucu dan cicit serta keluarga simpang 60 mengucapkan tahniah dan mendoakan panjang umur murah rezeki....nyaman tu kek nya mcm bedadah coklatnya ah...hahaha.....banyak lagi gambar to display tapi esok tah lagi ok enjoy the reading





Oh sikit lagi lupa ani acara untuk kanak2 untuk meruntuhkan cawan2 kertas tersebut dalam jarak jauh dan seperti biasa acara ini di taja oleh bubasar and budamit. majulah sukan untuk negara hahaha....

0 comments: