Sunday, August 31, 2008

Familly Annual Tournament

Assalamualaikum,
Kemarin, 30hb Ogos 2008, Sabtu, keluarga simpang 60 JBB mengadakan acara peraduan keluarga tahunan. Peraduan atu bertempat rumah Hj Md Jaafar Hj Apong selepas sembahyang isya (about 8pm). Masa atu hujan labat dari patang sampai malam atu iatah ada yang ahir datang sebab banjir..
Anywhere, antara acara2 nya ialah permainan kuiz P.Ramlee sama permainan kanak2 (bowling, masukkan ring sama bingo). Perlawanan keluarga tahunan kuiz P Ramlee mempunyai piala untuk juara, naib juara sama tempat ketiga. Di samping atu juara jua mendapat meraih piala pusingan yang akan di bawa bertanding lagi pada tahun hadapan. Permainan atu di hakimkan oleh orang rumah sendiri sama di juruacarakan oleh Hj Md Jaafar sendiri.
Piala untuk juara dan piala pusingan, untuk makluman, yang sebelah kanan atu piala pusingan and atu pertama kali mengadakan piala pusingan.
Juara tahun 2008, HAKKAMAS (Hj Abd Kahar & Isteri) yang mendapat 10 markah.
Naib Juara 2008 di sandang oleh, SHAHRUL DOL (Hj Shahrulnizam) mendapat 9 markah (berasaskan menang satu soalan penghabisan)
Tempat Ketiga di sandang oleh, GMAN ZuUL (Md Rozaiman) mendapat 9 markah.

Acara seragam pakayan yang paling serupa character movie P Ramlee juga di adakan, dengan pemenangnya di tempat pertama Ak Hj Nuralimin Pg Hj Yussof. Pemenang kedua seragam pakayan adalah Md Rozaiman Hj Md Seruddin.
Dan Pemenang ketiga, Md Adip bin Hj Masri. Hadiah Bagi Kuiz P Ramlee di berikan oleh Hj Md Jaafar Hj Apong,

Dan hadiah bagi pakayan seragam di hadiahkan oleh Pg Hj Ramlee bin Pg Hj Yussof (P Ramlee sendiri)..hehe
Selain atu ada jua gambar2 lain yang sempat di rakamkan, hehe.. bagi orang2 yang ikut bertanding dengan pakayan2 masing-masing.. tahniah semua kerana acara berjalan dengan lancar atas pertolongan semua ahli keluarga.

Sekian terima kasih..If kamu mau gambar-gambar yang lain, bulih datang ke rumah dengan pen drive sendiri... hehe.. Taraaaaa

0 comments: